torek, 25. marec 2014

Imejmo šolane lastnike psov! Sej s psi ni nič narobe! Samo nam pa prav pridejo predavanja :)

Za moje pojme ga ni portala kot je tale HappyDoggy, pišejo o vsem možnem, objavljajo nagradne igre, kar pa je meni zelo ok je pa sama vsebina, ki je preledna in podana na zelo preprost način. Meni to ustreza, bog pomagi jaz sem gozdn joža. Nimam s tem namena delat reklame, ker moj blog temu nikol ni in ne bo namenjen, ampak mi je kul, da so delavnice, da se pogovoriš, delaš ...

No in kaj zasledim pa sedaj celo, da bodo imeli delavnice :O jasno jaz sem takoj za kakšno (jaz upam, da mi ne zamerijo k jih kr tkole po blogu dajem, samo meni so pač kul):

V APRILU se začenja naša PASJA UČILNICA ! 
VABLJENI, da se nam pridružite !
 Za vas - lastnike kužkov - smo pripravili poučne in ustvarjalne delavnice na tematike:
- Reševanja tipičnih vedenjskih težav
- Priprave domače pasje prehrane
- Naravnih, domačih pripravkov za kužke
- Učenja pasjih trikcev
Vse o DELAVNICAH izveste TUKAJ http://www.happy-doggy.si/novice-in-zanimivosti/happy-doggy-ucilnica.html

Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami !!!


Ni komentarjev:

Objavite komentar